WEKO3
アイテム
Marketing Strategies Corresponding to Changes in Consumer Preferences Resulting from Covid-19
https://aichiu.repo.nii.ac.jp/records/10866
https://aichiu.repo.nii.ac.jp/records/10866d737bf6f-ad7f-4ef2-91c3-f3a732b7fe29
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
---|---|---|
Marketing Strategies Corresponding to Changes in Consumer Preferences Resulting from Covid-19 (907.4 kB)
|
Item type | 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
公開日 | 2021-05-07 | |||||
タイトル | ||||||
タイトル | Marketing Strategies Corresponding to Changes in Consumer Preferences Resulting from Covid-19 | |||||
言語 | ||||||
言語 | eng | |||||
キーワード | ||||||
言語 | en | |||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | address hopping | |||||
キーワード | ||||||
言語 | en | |||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | alternative office space | |||||
キーワード | ||||||
言語 | en | |||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | artificial intelligence (AI) | |||||
キーワード | ||||||
言語 | en | |||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | augmented reality (AR) | |||||
キーワード | ||||||
言語 | en | |||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | business-to-business (B2B) | |||||
キーワード | ||||||
言語 | en | |||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | business-to-consumer (B2C) | |||||
キーワード | ||||||
言語 | en | |||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | direct-to-consumer (D2C) | |||||
キーワード | ||||||
言語 | en | |||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | mixed reality (MR) | |||||
キーワード | ||||||
言語 | en | |||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | remote work/study | |||||
キーワード | ||||||
言語 | en | |||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | search engine optimization (SEO) | |||||
キーワード | ||||||
言語 | en | |||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | stock-keeping unit (SKU) | |||||
キーワード | ||||||
言語 | en | |||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | virtual reality (VR) | |||||
資源タイプ | ||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||
資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||
その他(別言語等)のタイトル | ||||||
その他のタイトル | コロナ禍による消費者の嗜好変化に対応したマーケティング戦略 | |||||
著者 |
ブルックス, ウィリアム
× ブルックス, ウィリアム |
|||||
書誌情報 |
愛知大学経済論集 en : AICHI UNIVERSITY JOURNAL OF ECONOMICS 号 214, 215, p. 29-70, 発行日 2021-03-26 |
|||||
出版者 | ||||||
出版者 | 愛知大学経済学会 | |||||
ISSN | ||||||
収録物識別子タイプ | ISSN | |||||
収録物識別子 | 09165681 | |||||
書誌レコードID | ||||||
収録物識別子タイプ | NCID | |||||
収録物識別子 | AN10139365 |