WEKO3
アイテム
外国語指導法授業での文字・音韻指導とジョリーフォニックス紹介による指導意識への効果
https://aichiu.repo.nii.ac.jp/records/11392
https://aichiu.repo.nii.ac.jp/records/11392c38cb76b-73e1-45fd-99df-8af883eab3bd
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
---|---|---|
外国語指導法授業での文字・音韻指導とジョリーフォニックス紹介による指導意識への効果 (590.3 kB)
|
Item type | 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
公開日 | 2022-09-12 | |||||
タイトル | ||||||
タイトル | 外国語指導法授業での文字・音韻指導とジョリーフォニックス紹介による指導意識への効果 | |||||
タイトル | ||||||
タイトル | Effects of letter and phonetic teaching and introduction of Jolly phonics on student teachers’ awareness in foreign language teaching method classes | |||||
言語 | en | |||||
言語 | ||||||
言語 | jpn | |||||
キーワード | ||||||
言語 | en | |||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | teacher training program | |||||
キーワード | ||||||
言語 | en | |||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | elementary school foreign language | |||||
キーワード | ||||||
言語 | en | |||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | phonics | |||||
キーワード | ||||||
言語 | en | |||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | alphabetical writing instruction | |||||
キーワード | ||||||
言語 | en | |||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | English phonological instruction | |||||
キーワード | ||||||
言語 | en | |||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | reflection | |||||
資源タイプ | ||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||
資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||
著者 |
安達, 理恵
× 安達, 理恵 |
|||||
書誌情報 |
言語と文化:愛知大学語学教育研究室紀要 en : LANGUAGE AND CULTURE : Bulletin of Institute for Language Education 号 46, p. 43-60, 発行日 2022-07 |
|||||
出版者 | ||||||
出版者 | 愛知大学語学教育研究室 | |||||
ISSN | ||||||
収録物識別子タイプ | ISSN | |||||
収録物識別子 | 13451642 | |||||
書誌レコードID | ||||||
収録物識別子タイプ | NCID | |||||
収録物識別子 | AA11383530 |